Ny klubbjakke og -vest? Tilbud sesongen 2021/22

Postet av Sortland og Omegn Skiklubb den 18. Jan 2022

Vi har endelig fått på plass, og satt i bestilling, nye klubbjakker og -vester til våre medlemmer i Sortland & Omegn Skiklubb.

Levering forventes i slutten av februar.

Plaggene er av god kvalitet og godt design (Bjørn Dæhlie). En ny skisesong er allerede i gang, og de som ønsker kan nå komplettere sin bekledning til en fordelaktig / rabattert pris. Klubben sponser andel av prisavslag, ut over klubbrabatten hos Sport 1 (25%).

Det er klubbens ønske at flest mulig av våre medlemmer kjøper og bruker disse klærne - det bygger opp under lagfølelsen i klubben, samt bidrar til profilering av våre sponsorer.

Alle medlemmer i SOSK får mulighet til å benytte tilbudet etter følgende opplegg:

• Aktive løpere får kjøpe inntil 3 plagg (jakke / vest) til sponset pris
  • Andre medlemmer får kjøpe 2 plagg (jakke / vest) til sponset pris

Sortiment som tilbys – senior (dame/herre):

• Jacket Micro Allround –               Veil pris:              1.599,-                 Du betaler:         kr 800,-
  • Vest Training SR –                         Veil pris:                999,-                 Du betaler:         kr 500,-

Sortiment som tilbys – junior (jente/gutt):

• Jacket Micro Allround (jr) –        Veil pris:              1.299,-                 Du betaler:         kr 500,-
  • Vest Training (jr) –                       Veil pris:                799,-                 Du betaler:         kr 300,-

Tilhørende bukse er lagervare i sportsbutikken og kan kjøpes til 25% klubbrabatt.

I tillegg kan også -  Racesuit WC Elite – bestilles til 25% klubbrabatt.

Bestilling og kjøp skjer hos Sport 1 Sortland.

Sport 1 vil allerede nå ta opp en bestilling som lagerføres og etterfyller løpende etter behov.

HUSK: Løpere fra 13 og oppover skal bruke de nye klærne eller andre klær som profilerer våre sponsorer på renn i og utenfor vår skikrets! Det er den enkelte løpers ansvar å sørge for at de til en hver tid gjeldende sponsorer er påtrykt jakke / vest.

Se utvalget her:

AB1369 Sortland Skiclub 2.pdf